Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφής

Σας ευχαριστούμε που ψωνίζετε από το despinakoukouli.gr. Θέλουμε να διασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας με την αγορά σας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε εντελώς ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.

Επιλέξιμοτητα για Επιστροφές:

  • Για να είστε επιλέξιμοι για επιστροφή, πρέπει να το ζητήσετε εντός των 5 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
  • Οι επιστροφές ισχύουν μόνο για προϊόντα που είναι αχρησιμοποίητα και βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.
  • Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να μην είναι επιλέξιμα για επιστροφή λόγω υγιεινής και ασφάλειας.

Διαδικασία Επιστροφής:

  • Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: info@despinakoukouli.gr ή τηλεφωνικά στο +302106126400 εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου.
  • Παράσχετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας και μια σαφή εξήγηση του λόγου για το αίτημα επιστροφής.
  • Η ομάδα υποστήριξης πελατών μας θα σας καθοδηγήσει μέσω της διαδικασίας επιστροφής και θα σας παρέχει τις απαραίτητες οδηγίες.
  • Τα εξοδα αποστολής για την επιστροφή επιβαρύνουν του πελάτη, εκτός εάν η επιστροφή οφείλεται σε λάθος μας ή ελαττωματικό προϊόν.

Αξιολόγηση Επιστροφών:

  • Αφού λάβουμε το επιστραφέν προϊόν, θα το επιθεωρήσουμε για να εξασφαλίσουμε ότι πληροί τα κριτήρια επιστροφής.
  • Εάν το επιστραφέν προϊόν πληροί την πολιτική μας για επιστροφές, θα προχωρήσουμε στη διαδικασία επιστροφής.
  • Οι επιστροφές θα εκδοθούν με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αρχική αγορά.

Μη επιστρεπτέα Προϊόντα:

  • Τα παρακάτω προϊόντα ενδέχεται να μην είναι επιλέξιμα για επιστροφή:
  • Κάρτες δώρου και προϊόντα που μπορούν να ληφθούν ηλεκτρονικά.
  • Προσωπικοποιημένα ή ειδικά κατασκευασμένα προϊόντα.
  • Εύθραυστα προϊόντα ή προϊόντα με ημερομηνία λήξης.

Κατεστραμμένα ή Ελαττωματικά Προϊόντα:

  • Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε αμέσως με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας.
  • Παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες και, εάν είναι δυνατόν, συμπεριλάβετε φωτογραφίες ή βίντεο για να μας βοηθήσετε να κατανοήσουμε το πρόβλημα.
  • Αναλόγως των δεδομένων ενδέχεται να οργανώσουμε την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή χρηματικού ποσού.

Χρόνος Επεξεργασίας Επιστροφών:

  • Αφού εγκριθεί το αίτημα επιστροφής, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή εντός 7 ημερών.
  • Σημειώστε ότι σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, ο χρόνος που απαιτείται για το ποσό της επιστροφής να εμφανιστεί στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τον πάροχο πληρωμών σας.

Αλλαγές στην Πολιτική Επιστροφών:

  • Διατηρούμε το δικαίωμα να ενημερώνουμε ή τροποποιούμε την πολιτική μας για επιστροφές οποιαδήποτε στιγμή.
  • Οποιεσδήποτε αλλαγές θα ισχύουν αμέσως και θα αναρτώνται σε αυτήν τη σελίδα.

Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια με το αίτημα επιστροφής, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας.